«LS зерттеу жұмысының тиімділігі мен пайдасы » тақырыбында өткен оқыту семинар анықтамасы » №27 орта мектеп - гимназия
Жет қаласы білім басқармасының
«№207 мектеп-лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7282) 40-14-00
Кітапхана:
+7(7282) 40-04-09
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «LS зерттеу жұмысының тиімділігі мен пайдасы » тақырыбында өткен оқыту семинар анықтамасы
20
октябрь
2023

«LS зерттеу жұмысының тиімділігі мен пайдасы » тақырыбында өткен оқыту семинар анықтамасы

«LS зерттеу жұмысының тиімділігі мен пайдасы » тақырыбында өткен оқыту семинар анықтамасы
20.10.2023 ж. (2023-2024 оқу жылына арналған оқу тәрбие жұмысының жылдық жоспарына сәйкес тарих пәні мұғалімдері А.Ж.Максутова мен М.Ж.Усанова «LS зерттеу жұмысының тиімділігі мен пайдасы » тақырыбында оқыту семинарын өткізді. 
Мақсаты: LS зерттеу жұмысының жүргізілу барысына тоқтала отырып оның тиімділігі мен пайдасын анықтау.
Lesson Study- оқушыға саналы білім беруді көздеген бір мақсатқа жұмылған  ұстаздар шеберханасы дей келе, жалпы Lesson Study жұмысында оқытуды қалай жақсарту керек деген сұрақтың жауаптырын талқылады. 
Семинарда ашық сабақ пен Lesson Study сабақтарының айырмашылығы айтылып, зерттеу бағыттары түсіндірілді.
Lesson Study тәсілінің мақсаты үш аспектіде анықталады:
 «мұғалім», «бақылаушы» , «мектеп». Осы үш аспектіні толық дамыту жолдары қадам-қадаммен талқыланып , іс- тәжірибесімен бөлісті. 
Lesson Study жұмысын ұйымдастыруда команда құру, бақылау жолдары мен әдістері, сабақ жоспарын құру жолдары, оқыту мақсаттарын дұрыс қоя білу, зерттеу жоспары мен бақылау жоспарын құруда басты назарда неге аудару керек, нақты талқылау қалай өту керек деген сұрақтарға қатысушылардың пікірін тыңдай отырып талқыланып нақты нұсқаулықтар берілді.
Lesson Study жұмысын талқылауға арналған жұмыс үлгілері көрсетілді.
Семинар соңына «Lesson Study жұмысының артықшылықтары мен кемшіліктері қандай?» деген сұраққа семинар қатысушылары стикер  өз пікірлерін білдірді.




Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив